30 Temmuz 2013 Salı

Anna ile röportaj!


Ablam bana röportaj hazırlamış.! Soru cevaplamayı sevdiğimi biliyor, bir önceki yazımın sonunda görmüş. Başlayalım!
"Madem çok seviyorsun röportaj cevaplamayı, al sana merak ettiğim sorular! Yeni bir yazı olarak yayımlarsın bunu, hoş olur :) (bu benim açıklama olarak yazdığım kısımları da silme, yayımla döverim. o kadar saygılı oldum bak ilk defa.)"
1) Kendini anlat. Nasıl birisisin? Neye sinirlenir, neye üzülür, neyi çok seversin?
Cevap: Özgürlüğüme düşkün, evde duramayan, sürekli gezmek isteyen... Biraz da sinirli. Aslında sinirli değil de gergin bir tipim. Uykum olduğunda, uykudan yeni kalktığımda, acıktığımda benimle konuşuanları terslemek istemesemde elimde olmadan tersliyorum.
Konuşmak istemediğimde üstüme gelindiğinde özellikle... Üzüldüğüm şeyler: Sevdiklerimin kalbini kırınca çok üzülürüm mesela. Ama gönlünü almak için de her türlü şebekliği yaparım. Gezmek, sinemaya gitmek, şort giymek, müzik dinlemek mutluluğumun başlıca nedenlerinden. Kolay mutlu olmayan bir insanım. Ama başta olmak üzere Anna bunu başarıyor.

2) Kendini 2 yıl sonra nerede görüyorsun? Nasıl bir lisede?
Cevap: Hayırlısı be gülüm... YE Anadolu Lisesini istiyorum aslında, o da beni istiyor biliyorum... Bekle beni YEAL!

3) Hangi meslekler sana yakın geliyor? 
Cevap: Fotoğrafçılık, şarkıcılık (yurt dışında) veya dansçılık...

4) Sorumluluk sahibi biri misin?
Cevap: Aynı odada kalıyoruz abla... Yatağım üstünde kıyafet sergileri var. Bunu bana sormuş olamazsın sen :)

5) Çalışkan ve özgüven sahibi biri misin? Değilsen olmak ister miydin? Ne yaparsan öyle olabilirsin?
Cevap: Çalışkan değilim, özgüven sahibi hiç değilim. Biri laf atsa bir köşeye pısıyorum. Pısırığım ben. Ama eğer üzerine gidersem başarısızlıklarımın, başaracağım diye düşünüyorum.

6) Justin Bieber, Demi Lovato, Selena Gomez'i ve diğer sevdiğin ünlüleri neden seviyorsun? Ne yakın geliyor sana?
Cevap: Tabii ki Demi en yakın geleni bana. Ama Selena da çok yakın. Justin Bieber de çok yakın. Ama en yakınım kim biliyor musun? Marilyn Manson ve Justin Timberlake.

7) En sevdiğin bir arkadaşının nasıl biri olduğunu anlat.
Cevap: Gamzeli, sırdaş, tatlı, güzel. ÜŞENGEÇ.

8) Bir Canon'un olsaydı ilk çektiğin fotoğraf nasıl, nerede olurdu?
Cevap: En büyük hayalim Profesyonel Makine sahibi olmak. Eğer öyle bişey olursa düz bir zeminde seni paten kayarken çekeceğim.

9) Aşık olabileceğin erkeğin özelliklerini yaz.
Cevap: Bakımlı olsun, karizma olsun, şirin bişey olsun. Nefes alsa da yeter.

10) "Ablan nasıl biri?" sorusuna şu cevaplardan birini ya da birkaçını seç:  Harika, mükemmel, 
iyi, süper, çok akıllı, çok komik, çalışkan (!), tatlı, sevimli.
Cevap: Tatlı, sevimli, çok komik.
Bu kadar. Soruları kalın yap, sorunun altına cevabını yaz.
Çok merak ediyorum, iyi cevaplamalar! :)
Şarkı: http://www.youtube.com/watch?v=H9JsEu3F3xY

10 yorum:

  1. "Aynı odada kalıyoruz abla... Yatağım üstünde kıyafet sergileri var."

    ahahah :D

    YanıtlaSil
  2. cevapların çok komik olmuş bende çalışkan değilimdir ama bu sene olcağım karar verdim.Orta okulda son senem :D 2.dönem çok sıktım kedimi ama uinede şu takdiri alamadm ortalamam 84'te kaldı xdmlşdxlşxxlşx :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kötü olmuş yaa. Ben bir de 8. sınıfa geçtim. SBS beni bekliyor! :D

      Sil
  3. Ablanla aranız iyi sanırım. Ben kardeşime böyle bir şey yapsam, cevaplamazdı bile sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa üzülme ama kıyamam. Öyle deme büyüdükçe yakınlaşıyor insan birbirine. Küçükken ablamla saç baş girişirdik biz...

      Sil
  4. Maşallah diyelim ikinize de nazar değmesin. :)
    Çok güzel bir röportaj olmuş. :)

    YanıtlaSil
  5. çok eğlenceli cevaplar var :) şu son 1 saattir muhteşem bloglar keşfettim ya senin blog da onlardan biri bende beklerim canım

    YanıtlaSil